Semester

Jag tror jag skymtar en solstrale bland dom morka molnen, vem vet, kanske blir det sommar i helgen som dom lovade.

Sat
31
May

DaySunny intervals22°C NNW5 mph16 mphVery Good
NightLight Rain Shower13°CE7 mph Good

Sun
1
Jun

DaySunny intervals21°C E5 mph17 mphVery Good
NightClear Sky12°CESE7 mph Very Good

Mon
2
Jun

DaySunny intervals21°C E5 mph Very Good
NightLight Rain11°CE6 mph Very Good


Har kommer bilder fran var lilla minisemester hemma i Gavle: 21 - 26 Maj -08

Vi kom fram till lilla sota huset i Stigslund


Dar pappa flitigt bygger ny altan


Jag testar studsmattan


Vi aker pa liten rundtur och halsar pa hastarna


innan vi (Kenny) har tee time kl 14.25 pa Gavle Golfklubb




Kenny gillar soliga Sverige - och sa vill han att jag lagger till att det ar mina solglasogon ;)








Pa lordagen blev det Alvkarleby Golfklubb och jag, kors i taket, spelade hela 6 hal, jag som inte trodde jag ens skulle traffa bollen :) jag kanske har en dold talang har?!




K och pappa diskuterar - jag tror det handlar om golf


Vi hade lunch i Alverkarleby, underbar lax och gott vin


Visst ser det smarrigt ut :)


Fin utsikt fran restaurangen


Jag nasta slickade rent min tallrik och bad om ett glas till.. jag alskar mysiga luncher!


Sen blev det shopping ocksa saklart - jag kopte fina klanningar och sota leggings, smink och en massa andra grejjer och sist men inte minst ett Sverige kitt - vi ska ju hejja stort pa Sverige i sommar sa vi kom hem med supportkittet fran Intersport :) campingstolen va dock for stor for att fa med hem pa flyget sa den far pappa ta hand om.


Sen hade vi Eurovision kvall hos Karin


Blev pa tok for fulla


Och sa har glad sag jag tydligen ut pa vagen till flyget hem - jag ville stanna lite langre!


Snipp snapp snut - semestern va slut!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, ser verkligen ut som att ni hade det toppen i vår kära lilla hemstad. Snart är det min tur ;) Fina bilder med, den när vinet hälls upp i glaset var verkligen jättevacker och det ser så gott ut.

Kram på re

2008-05-29 @ 14:01:29
URL: http://emsanpemsanemsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0