Asos

Igar bestallde jag lite klader fran Asos, har ganska manga middagar att ga pa fran och med I helgen anda fram till jul sa jag kande lite press pa kladfronten, jag kan ju inte garna ha samma klanning till alla tillstallningar :) sa det blev nagra klanningar och nagra toppar vilket forhoppningsvis kommer passa - top, jeans och heels, och klanning, snygga tights och heels, hall tummarna! Hoppas postgubben kommer med det imorgon! :)


Idag har jag varit valdigt porduktiv iallafall pa jobbet och dessutom varit och inhandlat lite fodelsedagskort pa lunchen, hittade julkort med fardigt motiv som man kan mala sjalv, glitter, pennor och klistermarken fick man med.. Saklart jag kopte, jag alskar pyssel, sa nu vet ni att det blir hemmagjorda kort ala Angie till jul!


Nu ar det morkt fran kl 5 har efter vi andrat till vintertid, men desto ljusare pa morgonen saklart, igar morse va det -1.5 grad ute och manga trafikolyckor, man ar inte riktigt van med halka har borta och folk kor som dom gor pa sommaren.. farligt farligt! Idag va det varmare tack o lov, ungefar 9 grader och solen sken.. da blir man glad!


Ikvall har jag hunnit med gym, fodelsedagskortsfixande och middag och nu ska jag gora mig en kopp te och krypa upp i soffan med K och kolla pa bra tv, Nisse ar nog inte langt borta heller, han ar som en liten bebis och alskar att ligga nara nara.. missemys pa hog niva, inte mig emot :)


Hej sa lange gullisar vi hors imorgon!!
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gumman, kom på att jag glömt svara dig. Det är så lätt att glömma när man skriver till varandra på bloggen. Hehe. Vi kommer tyvärr inte att vara i Gävle över nyår, då är vi i Idre en hel vecka. Menar du att du inte kommer till Gävle över jul!? snyft

Hade verkligen varit roligt att ses. Men det kommer förhoppningsvis fler gånger. Roligt i alla fall att vi hörs av lite.

Kram på dig tjejen.

2008-11-05 @ 21:55:47
URL: http://emsanpemsanemsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0