Bye Bye London Baby...

Vi at och

vi drack, vi dansade och vi blev panka... luspanka, London ar inte billigt.
Ungefar sa va var underbara helg i London, perfekt.
Grymt sallskap, massor med god mat, annu godare drinkar och lite shopping, fast valdigt lite shopping jamfort med antalet drinkar... Londisarna som skulle upp och jobba pa mandag morgon (jag och K va lediga) gick det inte alls bra for, en korde spya pa tagstationen, den andar vaknade vid lunchtid och den tredje (kenny) inspekterade toan pa Euston trainstation.. hahaha.. sjalv madde jag prima pa mandagen.... man ar val ingen mes! Och ar man dum nog att stanna ute till 4 en sondag och shotta pa toffee vodka ja da far man skylla sig sjalv...

Ja har kommer lite bilder iallafall:

  
Jag och K pa vag ner pa taget.. musik, picnic och kortlek fanns med.

   
Taget in till West End med Michelle och Faye, Jag och K pa restaurangen Frederick's, min dessert...mmmmm

    
Michelle och Danny pa en av barerna, Niel, Kenny och Danny, Danny och Kenny pa rugbymatch, gastande starka mann.

 
Killarna pa Broadway (bar) nar dom tyckte att toffee vodka va en jattebra ide och sen bildbevis pa bemastringen.



Och forra helgen va ju Pappa och Maria, Isak och Jenny har ocksa vilket inte heller va en speciellt lugn helg, men grymt kul!!!!

    
Kenny och Maria pa destilleri, en whisky som kostade £25.000!!!!, god lunch pa Gleneagles, jag och farbror Isak pa Grill Room on the Square och pappa och Maria.

  
Isak och Jenny, jag och pappa dansar och likasa Jenny (efter manga glas champange)

Nu ska vi sova.. en sover redan... imorgon ar en ny och harlig dag!
Sov gott gullungar!


xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0