Good morning Sunny Sunday

Nu ar vi uppe, Nisse har fatt mat, jag ater lite snabb frulle och ska vara pa gymet till 10.30.
K skulle spelat golf idag men det ar installt pga sno..... innan jag gick och la mig igar foll det stora fluffiga flingor och det va sa vintrigt och mysigt. Det ar saklart i princip borta nu men tydligen ar golfbanan helt vit sa pa vissa stallen ligger det kvar.

Kommer nog hem igen till tolv och da kommer sotaste Anna over pa lite lunch och sa ska hon hjalpa mig att bada Nisse.
Han ar ju valdigt duktig men man kan behova lite assistans med harblasen, det ar inte favoriten kan jag lova.

Jag forsokte skriva 3 inlagg igar, men min dator mar inte sa bra just nu sa jag lyckades inte spara nagot av dem.. sa jag lagger in bilderna nu istallet:

     
Fore stadningen, efter stadningen, min juliga beloning, och snoyra igar kvall.

 
Nisse sover med stil medans vi njot av tacos och efterlangtade X-Factor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0