God morgon lordag

Vi satsade pa sovmorgon idag, men postgubben ringde pa dorren 07.40 med ett paket at K, sen har jag Emergency telefonen (vi har en typ av 24/7 jour varannan manad i en vecka) som har ringt 2 ganger redan vilket jag hade hoppats att den inte skulle gora, bara upp och boka resor, suck, en gang kl 8 och sen nu halv tio sa jag gav upp och gick upp :)

Kenny ligger fortfarande och sover, han skulle gatt upp och spelat golf men jag tror han skippar det nu, dessutom ar det KALLT KALLT har idag och jag sag nastan en snoflinga nar jag tittade ut. Det skulle bara bli 2 plusgrader idag och sno imorgon vilket skulle vara mysigt, fast jag har hellre kallt och torrt an slask, det ar det varsta.

Nu ska jag gora lite frulle och kolla Saturday Kitchen och mysa med Nisse i soffan.. jag alskar lordagar!

Hors senare!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0