God natt sondag!

Nu ska jag snart skutta ner i sangen, middagen som K gjorde va fantastiskt god, han ar sa duktig min kock.

Gud vad jag har hemlangtan just nu, till sverige, till familjen och vannerna, till maten och naturen... jag saknar gott brod, och gott palagg, och filmjolk, och loka, och falukorv... det mesta kan jag faktiskt kopa pa Ikea och snalla pappa och maria tog med sig massor med gott nar dom kom hit, men just filmjolk tex far jag inte tag pa tyvarr eller riktigt riktigt gott brod..

Ja denna hemlangtan kommer ju lite da och da och jag antar att det alltid kommer vara sa om man bor i ett annat land an dar man ar uppvaxt, vilket land man an bor i, jag ar ju definitivt inte olycklig har pa nagot satt utan snarare valdigt lycklig och jag gillar scotland och storbritannien valdigt mycket, man maste nog bara fa sig en hemlandsdos da och da...
Ja i princip kan man saga att Sverige ar mitt knark, jag ar beroende av det och far jag inte min lilla dos av hemlandet nagra ganger per ar far jag abstinens... vilken tur att min drog inte ar speciellt farlig iallafall :)

Upp och ner gar det, om nagra dagar kanner jag sakert tvart om..

Nog svamlat for ikvall, dags for sangen.
Sov gott gullungar xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0