Godnatt sondag!

Helgen ar over och ny vecka vantar, inte sa tokigt for det kommer bli en supervecka. Fredagens Brostcancerdag pa jobbet gick bra, massor med goda bakelser och tartor i rosa saklart och tavlingar etc. Det va ju aven Halloween pa fredagen, hade inget planerat alls faktiskt men vi akte till Burnbrae, som vanligt, och njot av goda drinkar och Halloween kansla, Kenny tog nog en eller tva whiskyn for mycket for han madde inte bra nar vi kom hem haha men kul hade vi.

Lordagen klippte jag mig och slingade haret, har antligen hittat en frissa jag trivs med sa sota Carolyne kommer jag definitivt se igen, jag har forandrat min frisyr lite ;) men bild far ni vanta med ett litet tag, senare i veckan kan ajg nog visa.
Kenny spelade golf hela dagen och sen akte vi och handlade godsaker och forberedde hemmagjorda hamburgare och chips och dipp infor X Factor, lyxmyskvall!!

Idag har vi varit pa BBC Good Food Show som holls inne pa SECC, stort event fullt med mat o alla former och Gordon Ramsey och James Martin va dar i helgen, Ebba foljde med och vi provsmakade massor med godsaker och kom hem med dom ocksa :) Vi sag tyvarr inte Gordon da han inte va dar idag fast det stod sa men vi sag James Martin, alltid nagot.
Det ar han som haller i Saturday Kitchen som vi alltid ser pa pa lordagsmorgonar kl 10.

Pa vagen hem stannade vi och kollade pa bil, blir nog inget kop nu men kanske nasta ar, i credit crunch tider som det ar nu far vi inte tillrackligt med slantar for var tyvarr.
Resten av kvallen har bara varit valdigt avslappnande, vi har snoozat pa soffan alla 3, atit god middag, jag har last alla mina inredningstidningar och tvattat lite, nu ska jag hanga det sista och sen ska jag nog ta min nya frilla och min underbara pojkvan och krypa ner i varma sangen och sussa.

Sov gott gullhjartan!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0