Good morning Thursday

Jag har dromt sa mycket konstigt pa sistone, mest att jag blir jagad och att nagon vill doda mig och sen att jag maste forsvara mig genom att da forsoka doda dom... i forrgar va jag med i ett krig och blev jagad pa en strand och nagon skot mig 15 ganger i ryggen sa jag dog fast sen var jag nagon annan som sag den har personen som lag dar, ja ni vet hur konstigt det kan vara i drommar, for ett tag sen dromde jag att jag va instangd i ett jattestort hus som jag vaktade, men ett stort garage i kallaren for lastbilar och dar va det en man som villa ha ihjal mig, sa jag va tvungen att hugga honom i ogonen med en kajalpenna och forsoka knuffa honom over balkongracket. Som vanligt nar man beskriver sina drommar sa later det ju inte alls speciellt laskigt, men det ar inte trevligt kan jag lova.
Nagon som vet va detta kan betyda?

Inatt dromde jag iallafall ingen laskig drom, minns den inte nu men jag plockade bar eller nat tror jag,  jag vaknade iallafall utan att ha blivit mordad eller att ha mordat nagon annan... phiuu.



Torsdag redan... vilket betyder fredag imorgon och helg... underbart!
Happy Torsdag everyone, det blir gym direkt efter jobbet men vi hors efter det.

Adios!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0