Gymet, Annabesok, Lunch och Nissebad

Ja min klass va full sa jag korde overkropp istallet och lite powerwalk. Anna kom runt vid 1tiden och vi gjorde pasta med farmors goda karl johan svamp i, supergott blev det, jag verkligen alskar svamp och champinjoner av alla slag.

Sen va det dags for Nisse att ta sig ett dopp, nu luktar han super gott och ar alldeles mjuk och fluffig :)

Kenny har gjort god soppa under dagen och nu puttrar Steak and Ale Pie pa spisen, det luktar himmelskt.
Sjalv ska jag nu hanga en tvatt, och sen ska jag forbereda lite infor imorgon, den dar jakla emegency telefonen har ringt konstant ocksa, mitt i min ryggovning pa bollen ringer det.. typiskt.

Men nu ska jag efter tvatten gora mig en kopp te och fixa naglarna, K spelar playstation och sen blir nog middagen serverad... mmmmmm mys-sondag med tanda ljus ar LYX.


xxx

Kommentarer
Postat av: Moster

Åhh, Nisse är så duktig!

2008-11-24 @ 21:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0