Hmmm....

Fick post fran Spanien idag, trodde det skulle vara nagot exotiskt, men det vara bara ett skräpbrev som sa att jag vunnit over 900.000 euros, haha ja jo visst, det ar ju troligt, mystiskt bara hur dom kan ha min address. Vanligtvis burkar sant komma pa mailen.

Har suttit i moten med en massa 'swedes' idag, om budgets och kostnader, vilket resulterade i mycket jobb som inte blev gjort som jag snart ska satta mig och gora, kul jul en onsdag kvall, men jag har ju iof inte sa mycket annat for mig just nu sa det ska val ga.

Jag har egentligen inget intressant alls att skriva just nu, allt jag kan tanka pa ar inredning och allt jag skulle vilja kopa/andra/fornya har hemma... och allt julpynt jag vill shoppa... men dromma lite kan man alltid gora tills man kan forverkliga sina ideer :)

Basta basta Karin Gullhona har bokat biljett hit till Glassan nu, fantastiskt underbart och att det bara ar 2 veckor kvar ar det basta.. Miss you like a fool hjartat!!!!

Nu ger jag upp och ska dricka mitt te och satta igang med alla email som vantar.
Torsdag imorgon, glom inte det.

xxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0