IKEA...

.. har jag varit till idag och handlat lite julpynt och julmat. Jag maste borja bunkra upp redan nu, den 1 advent smaller det, da ska det pyntas och bakas och fixas och trixas, jag alskar jul.

Annars har jag bara fixat infor var mysiga tagresa ner till London pa fredag, handlat lite god matsack och tidningar, forberett min packning och sa har jag gullat med Nissepisse, jag kopte en sele at honom idag sa vi sa smaningom ska kunna ga pa liten promenad, hade inte raknat med att han skulle gilla den i borjan men just nu kor han pa dodsrullningar.. han vanjer sig sa smaningom :)

Kenny ar borta med jobbet ikvall, middag, drinkar och overnattning pa fint hotel,sa jag ligger har i mina TK Maxx lakan sjalv och fryser, Kenny har ju tyvarr bannlyst Nisse fran sangen sa inte kan jag gosa in mig med honom heller.. suck..

Imorgon ar det sista jobbdagen for veckan, Lauren ska fa sin inflyttningspresent eftersom jag inte kan komma pa festen pa lordag, jag ska aven skicka tillbaka 3 av mina 5 plagg fran Asos imorgon och pa kvallen ska vi till familjen Fraser pa middag och lamna missebarnet.

Och NU.. nu ska jag sova och dromma om min fina fina prins - Prins Kenny!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0