Nissemys

har jag haft hela kvallen.

Fick en trevlig overraskning idag pa jobbet, eller forst trodde jag det va en mindre trevlig en, for blir man kallad ner till Stena Ferries som det heter, ett rum dar man antingen far loneforhojning eller sparken i princip, och blir man kallad dit nagon annan gang an i maj nar vi har arlig loneforhojning eller januari nar vi far var bonus ja da ser det inte positivt ut.

Skitnervos va jag pa vagen ner och forsokte komma pa vad jag kunnat gjort for fel och vad jag skulle ha for forklaring osv.. till min valdigt stora overraskning fick jag loneforhojning!!??
Jag va valdigt glatt overraskad kan jag saga, sa nu ar man £££££ kr rikare per ar, tillrackligt for att gora denna mandag till nagot extra :)

Det va nog det sista jag vantade mig i credit crunch tider, men det ar ju valdigt positivt... yaaeee till mig!!

Ja jobba lite ska jag gora nu innan jag skuttar i sang och saklart gora mig en kopp te och kanske smyger det ner en pepparkaka ocksa.

Imorgon ska jag forsoka uppdatera battre.
Sussa gott kara vanner.
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0