Once upon Las Ramblas and U2

God afton eller snarar kvall/natt...
Nu ar vi hemma fran goda tapas pa Las Rambls (vilket var overraskningen) och for manga drinkar pa Massimo.
Ny lyssnar vi pa harliga latar och drickr en flaska rott vi hittade..

Att man kan lska nagon sa mycket, han sitter har och ar helt underbar och gor mig den lyckligaste i hela varlden..
Jag verkligen hoppas att det ar vi for evigt... du coh jag for alltid!

Nisse spelar fotboll, fast med en golfoboll (?), K tycker han har bra skills.
Tracy Chapman har spelats men nu vette sjutton va som spelas, K sager att han brukade vara DJ men jag ar tveksam.

Nu ska vi dansa lite och pussas och kramas och bara njuta av att vara bara vi en alldeles underbar fredag sa..
God Natt sotisar, vi hors ju igen imorgon.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0