Pump

Idag efter jobbet va jag pa ett pump pass, riktigt roligt och jobbigt som tusan. Fick god lax och sallad till middag nar jag kom hem av alskling och jag hade kopt med mig god glass hem sa det at vi till efterratt... mums.

Nu tittar vi pa en film, en komedi,  eller ja.. jag tittar, Kenny sover :) Nisse har gatt och gastat har hemma da han kanner lukten av laxen haha.
Herregud, klockan ar redan efter tio, jag hinner liksom inte med allt jag vill gora pa kvallarna, men nu ska jag fixa lite smapyssel tills imorgon och sen blir det te och pepparkaka innan sangen kallar.

Bestamde 1:a advents mys med tjejerna idag till nasta sondag.. som jag langtar, da ska det pysslas, bakas, lyssnas pa julmusik, gloggas och pyntas hela langa dagen...



Oj nej nu maste jag skynda mig.. imrogon ar det ju dessutom FRIDAY!!!!!!!
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0