Tisdag kvall

och nu har jag stadat undan bombnedslaget har hemma, gjort rent at Nisse och gett honom mat, fixat tvatten, varit till gymet, atit middag... och nu ska jag satta mig ner med min kopp te, mala mina naglar i en jattefin morklila farg, bladdra igenom Asos katalogen och kolla Failure to Launch pa tv men min snoriga alskling. Lite Marabou choklad ska fa slinka ner ocksa, det ar ju inte speciellt ofta det hander.

Imorgon ar det ju dessutom min nast basta dag i veckan.. Onsdag... sa det ser jag fram emot.

Hoppas ni har haft en trevlig tisdag sotisar.
xx


Sommaren i Glassan, tjugohundraatta.. kommer du ihag den.....

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh min babe va underbart! Jag kommer ihåg o det var helt fantabolous! Jag får mitt schema snart så jag kan se när jag kan komma o återuppleva allt förutom det underbara vädret! Det lutar åt den 12 december...! Längtar som en galning efter dig ska du veta! Älskar dig! puss

2008-11-26 @ 14:09:00
Postat av: pappa pär

Puh! Va skönt att veta att jag inte är ansvarig för 100% byfåne i Glassvegas.

Men visst, lite söta är ni!

Kram Kram

2008-12-07 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0