2 veckor och 2 dagar..

Ja det va sist jag skrev... illa!

Men busy busy har det varit pa nagot satt, fast jag vet inte hur egentligen, men sa blir det ibland.
Onsdag kvall, Nissepisse har gastat hela kvallen och bitit i min tar... gaaahhhhhh... sen hade han slitit ner ett tortilla brod under dagen och atit HELA och va natruligtvis inte speciellt bra i magen efter det.. haha ja han ar faktiskt inte alltid sa har, i vanliga fall ar han en valdigt valuppfostrad katt som sover i sin sang, ater ur sin skal, leker med sina leksaker och alskar att bli pysslad med, han kanske har kommit in o tonarstrotts eller nat...?

Pa fredag ar det Wear it Pink dag pa jobbet, jag ska bidra med stor rosa tarta som ska vara snordyr att fa smaka pa, dessutom ska jag ha pa mig sa mycket rosa jag kan, forutom byxorna da, och sa ska jag skanka manga slantar till Brostcancerfonden. Pa kvallen kanske vi skulle pa comedy club, frissan pa lordag och sa ut till familjen Fraser under helgen och halsa pa. Det basta av allt ar iof att Pappa,Maria, Isak och Jenny kommer hit nasta vecka och halsar pa.
Det ska bli sa mysigt och jag o K har planerat en massa sjyssta stallen att ata och dricka pa under helgen. Grymt.

Helgen efter det ska vi ner till London och halsa pa, fredag till mandag, vi tar taget ner den har gangen, mycket battre an att flyga till Stansted, det ar nog den varsta flygplatsen som finns, jag vekrligen HATAR Stansted och sa ar det sjysstare att taga ner, kan vi spela spel, blogga, titta pa vyerna... mys.

Dessutom ar det Halloween pa fredag, jag har kopt en pumpa, sa jag ska karva och kenny lagar soppa eller nat annat handigt som han kan slanga ihop. Jag har googlat pumpatricks idag sa min ska kunna halla sig lange.

Nu ska jag snart sova men forst ska jag kolla klart pa programmet och ata en sista bit av den fina chokladen jag fick fran jobbet idag, den ar himmelskt god - Amedei!

La cultura - degustazione La cultura - degustazione La cultura - degustazione

Sleep tight sweeties!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0