En till vecka ar over..

Mysig helg har jag haft trots att alskling ar borta, jag saknar honom helt galet mycket men jag vet ju att han kommer hem snart.

Fredagkvallen blev valdigt lugn och skon hemma i soffan, bara Nisse och jag, lordagen blev shopping och te med Anna, jag kom hem med superfina sangklader, ska ta en bild och visa sen, sag dom forst hemma hos Ebba och va bara tvungen att kopa det.
Forsta live showen i X factor va i lordags kvall sa Ebba kom over pa middag och vin, oj va det va bra och som jag har langtat, jag ar X factor beroende, sen vi tog pa oss finskorna och akte in till West End for drinkar, valdigt trevlig kvall hade vi och Ebba traffade sot norrman, inte sa tokigt :)

Idag har varit slappsondag, jag hamtade Ebba och bakismat och vi akte hem hit och kollade The Holiday, har inte gjort sa mycket mer faktiskt och nu planerar jag pa att skutta ner i min fina nybaddade mjuka sang och slacka mina bla.

Imorgon ar en ny vecka, nya uppgifter, hjartat kommer hem och hosten blir farggladare for varje dag.
Jag langtar till jul nu, fast forst ska jag Halloween mysa med ljus och goa spoken ett litet tag.

Sov gott kara!
xx

Kommentarer
Postat av: Emelie

Angelica, jag vill träffa dig snart!!! Ville bara säga det...

Kram på re!

2008-10-13 @ 22:12:03
URL: http://emsanpemsanemsan.blogg.se/
Postat av: Lia

Hej tjejen!

Jag har inte hittat hit förrän nu!

Kul att se hur du har det där borta! Är det din lägenhet du visar bild på? Vad fint ni har det! Och sen en till fråga, är det en spindel som hänger vid hustaket?! Jag tror jag döööör! Usch! Äckliga djur!



Kram på dig!

Lia

2008-10-15 @ 10:57:24
URL: http://minnielie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0