Fredag?

Ja nu ar det ju i princip fredag, 00.24 ar klockan och jag ligger i sangen och ska sussa om bara ngara minuter, inte bra att vara uppe sa har lange, jag blir sa valdans trott.

Inte mycket bloggande har det blivit pa sistone som min sotaste Karin papekade, sorry, det har bara inte riktigt funnits tid, jag ska skarpa mig.

Min alskling ar borta och jobbar sen i tisdags sa jag ar all alone.. inte sa varst roligt maste jag saga men vad ska man gora, TACK OCH LOV att jag har Nisse.

Oh ja.. som nagra undrat, om namnet Nisse, jag har ju haft som drom och plan lange att kopa en brunmaskad birma som ska heta Charlie, fast det har aldrig riktigt varit ett bra tillfalle, jag kopte till och med en kattsang for hundra ar sedan till 'Charlie' fast han inte ens fanns. Nu kande jag att det va pa tiden att skaffa misse sa jag har letat runt och kom efter ett tag hem med en blamaskad Nisse, har borta sa later inte Charlie lika fint, pa engelska alltsa, och dessutom ar det ett annat ord for kokain sa jag kande inte riktigt att det va specieltl gullig langre, sa det blev Nisse, trakigt och vanligt tycker sakert manga, men helt perfekt enligt mig.

Ja nu vet ni det :) Nu ska jag stanga av och sova, det ar tur det ar fredag imorgon, jag kommer vara megatrott!!

Puss min gullungar och HAPPY FRIDAY  - iksom lite i forskott kan man saga fast anda inte.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0