God morgon lordag

Vaknade halv tio av att postgubben maste ha hyvat in posten med san kraft att nasta hela ytterdorren foll av. Men.. skont att inte sova for lange, nu ska jag snart tanda ljus och duka fram god frulle, stackars K ligger och hostar och snorar och mar inte alls bra.

Igar kvall kollade vi SATC filmen igen som jag kopt med en stor skal popcorn, myskvall helt enkelt.

Idag ska jag in till stan och hoppas att dom ska kunna forstora min ring lite lite, och ikvall ska vi till Ebba och se hennes och Fredriks nya lgh, god middag och annu mer gott vin blir det garanterat.
Perfekt lordag, tyvarr osregnar det idag, men da kan man gora det sa dar mysigt inomhus istallet och njuta av hostrusket inne i varmen.

Nu ar det frulletime, Nisse star och gastar har for han ar ocksa hungrig.

Puss xxx


Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

Men pullan nu får du sätta igång med bloggandet igen! Inte slacka av nu!

Puss my love!

2008-10-08 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0