Soliga torsdag

Minns ni mig fortfarande?
Jag ar inte speciellt bra pa uppdateringar just nu, men jag tror jag ar inne i en san period, hoppas pa att Aprils fina vader och alla vackra blommor far fram varkanslorna snart, det behovs. Men detta blir en bra manad, en helt fantastisk sadan faktiskt, pask ar det ju saklart nasta helg och sa kommer aven basta Karin hit och halsar pa... som jag langtar, dessutom fyller hon 25 ar den 18 april sa det ska firas stort nar hon kommer :)

Hallen ar i princip klar, lite finslipning av kanterna behovs men i ovrigt ar det gratt gratt gratt och jattefint. Ska visa er kort sen nar jag har tid att lagga upp dom, iof ska fortfarande golvet bytas och lite nya mobler kopas men jag har inte hittat allt annu sa det far ta sin tid.

Idag har jag tagit halvdag och borjar inte forran 12.30, har lite grejjer att fixa och det ar underbart att sitta har pa morgonen med en kopp te och solen lyser in genom balkongdorren. Igar nar vi akte hem fran jobbet va det 14 grader varmt, hoppas det haller i sig nu, solen varmen och VAREN!

Vi hors senare (ska forsoka redan ikvall haha)
Ha en toppen April-torsdag!
xx

Kommentarer
Postat av: ewa sundberg

jag har undrat var du tagit vägen ,vi hörs snart igen puss farmor och vi ses snart

2009-04-05 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0