Spa

Hej,

Nu ar jag hemma efter lang promenad i bade solsken och i regn, ett hart body pump pass och en avslappnad ansiktsbehandling och massage, skulle kora pa stort och ha manikyr ocksa men klockan blev sa mycket sa jag fixar det har hemma sjalv istallet, kanner mig nastan som en ny manniska - full av energi och med bebislen hy :)

Ikvall vet jag inte vad som hander, vi skulle gatt pa 30ars partaj i West End men nu vet jag inte om det blir sa, mala naglarna i mitt nya rosa lack ska jag iallafall gora och sen ar jag redo for lordagkvall.

Jag har luslast Greengates katalog nu ett tag och man blir ju alldeles kar i allt fint, sa himla synd bara att dom inte skickar utanfor Danmark fran deras egna webshop, jag far leta upp nagon bra webshop har i UK som saljer sa jag kan fylla hemmet med en massa fint, det ar sant har som gor mig lycklig i sjalen...





Kommentarer
Postat av: Ebba

Kolla in Cath Kidston, greengate är lite av en ripp off!!!!!!!!

2009-04-04 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0