Valkommen mandag

Vaknade i gar morse, solen sken och det va en helt underbar sondag, Anna skulle komma over pa lite te och ta med lilla Milli sa hon och Nisse skulle fa traffas och leka... K akte ivag med Stuart upp i dom Skottska dalarna for att hamta en bil. Tyvarr fick jag sta pa kna i badrummet nastan hela dagen och glo ner i toan och tycka synd om mig sjalv sa det blev inte mycket myssondag for mig. Tack och lov hade jag Nisse har som lag bredvid mig i sangen hela dagen, magsjuka ar INTE kul.
Mar battre idag, har lite mindre ont i magen och har inte krakts nagot sen igar kvall, dessutom lyckades jag fa i mig en banan och ett halvt glas cola igar sa jag ar pa battringsvagen. Idag blev det till och med ett rostat brod med smor och en kopp te till frukost sa det gar ingen nod pa mig :) Imorgon ar jag nog full av energi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0