Alla hjartans dag - 12.26

Jag ska ju som sagt in till shoppingcentret pa lunchen och leta kort och present at K, men vad ska jag kopa??

Gud sa svart. Ett kort blir ju inte sa svart, det finns det ju hur manga som helst av, men present?


Vet inte ens vad vi ska gora annu pa den stora dagen, jag har iallafall kopt mig en rosa skumpa som jag ska dricka dagen till ara da K inte ar sa fortjust i bubbel, men antar att vi kanske myser hemma.

Har ingen lust att ga ut pa nagon restaurang dar det sitter 15 andra par bredvid en och alla ska vara sa dar gulligt romantiska och halla handen och se varandra i ogonen, och sa sitter man dessutom for nara andra par som man maste viska for att alla inte ska hora vad man sager vilket gor hela stallet sadar pinsamt tyst dessutom. Nej - ar det en sjysst restaurang utan Alla Hjartans Dag tema och det finns gott om space mellan borden och framforallt sjysst mat, da kan jag ga ut och kaka, annars ar jag hellre hemma och myser bara vi utan folk som glor pa en.

K ar ju dessutom en masterkock sa god mat blir det nog inte ont om.


Vad ska ni gora pa Alla hjartans dag - och framforallt, ar det overskattat eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0