Alla hjartans dag kort - 14.57

Jag kom tillbaka med ett kort iallafall, jattesott, men ingen present - typiskt.

Jag kanske ska aka in till stan pa fredag nar ja ar ledig och kopa ett par fina skor, eller en skjorta/troja eller nagot bara. Eller ska jag halla mig till golf saker, fast hur roligt ar det.

Kanske nagot vi kan gora tillsammans? Suck, jag vet inte, borde det verkligen vara sa svart att kopa nagot till den man alskar, ar det inte da det borde vara superlatt?


En ny kastrull kanske, han gillar ju att laga mat

Nej jag far googla lite och se vad jag kan komma pa.

xx


Kommentarer
Postat av: Ebba

En ny kastrull blir val bra, da kan han ju laga annu mera god mat till dej!



Puss

2009-02-12 @ 18:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0