Ensam hemma

Kom precis hem efter lite snabbt besok hos Ebba och Fredrik och sen saklart till Anna for te och for att halsa pa nya lillmissen Milli, oj va sot hon ar. 13 veckor gammal bara, en liten Bengal tjej.
Ah nu vill jag ha en till tihi en kompis till Nisse :)

Iallafall, K ar fotfarande inte hemma??? Jag ska sla en pling och hora vart han ar och vad han vill ha till middag, jag har McDonalds cravings.. hoppas pa det till middag ;)
Det ar det basta med sondagar, slappa i soffan och bara mysa med en massa gott.

Lilla Milli

Kommentarer
Postat av: Karin

nu blev ju tom. jag sugen på att skaffa katt, det där va det sötaste jag sett på länge...!

2009-02-16 @ 14:33:46
Postat av: pappa

Va! hur ser han ut! Ser ju ut som en kängru.

Det kanske är en avkomma av dom där K såg på ön, du vet, när han var barn.

Mycket jobb just nu och hemma sent för det mesta, men jag kollar nog att att du sköter dej! För de man skriver i sin blogg är väl sant?

Åker till Sälen nästa vecka med jobbet och dricker Hallandsfläder, och kanske blir det lite skidåkning med.

Hoppas du kan komma som du sa.

JÄTTEKRAM från pappa o Maria

2009-02-25 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0