God kvall

Hej hej,

Nu ska jag ga och lagga mig, ar supetrott.
Igar hade vi girls night out direkt efter jobbet, valdigt skoj och sa himla mysigt att bara vara tjejerna, men vid kl 1 saknade jag hjartat sa mycket sa jag var tvungen att aka hem, fast det visade sig att han var pa Oran Mor sa jag akte dit istallet och stannade dar nagra timmar och drack goda drinkar och jag och Roz dansade garnet sa jag kunde knappt ga nar vi skulle hem.

Vaknade imorse och madde mindra bra men fina Ebba har varit har hela dagen och myst med mig, prommis i solskenet, supersmarrig big mac till lunch och en go film, pizzakvall med lite vin blev det ocksa. Kenny ar ute med pojkarna och har varit sen kl 2 sa vi far se i vilket skick han kommer hem i ;)

Imorgon ska vi aka och titta pa en bil till mig :) jag har bestamt mig for att kopa min allra forsta alldeles egna bil sa hall tummarna att den ar fin.

Nu ska jag ta med Nisse och lagga mig i varma sangen och dromma sota drommar.
Hoppas ni haft en mysig lordag att att Mello va bra.
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0