God mandag kvall.

Forsta dagen avklarad - gick valdigt fort faktiskt trots -5 grader pa kontoret.
Storshoppat massor med mat har vi gjort efter jobbet och atit middag, mer har vi inte hunnit med idag. Nu ligger K och kolla Super bowl (booooring) och jag har last lite bloggar. Kallt som satan har I glassan idag och det har snoat hela dagen, nere i sodern har det varit snokaos tydligen med skolor stangda, kaos i trafiken, 800 flyg fran Heathrow installda osv osv osv fast da maste jag ju papeka att det faktiskt kommit ca 15 cm sno ocksa!!!

Jag sa tidigare att jag skulle ga en prommis efter middagen idag, men jag tror jag skippar det.. burr.. blott och kallt och dessutom har jag kommit pa minst 7 saker som jag 'maste' gora ikvall sa vi satsar pa gymet imorgon istallet.

Nu ska jag gora sa fantastiskt roliga saker som att gora rent Nisses bajslada, starta en tvatt och plocka undan roran, sen ska vi printa ut foton till vart fotoalbum, sen ska jag gora te, ata choklad och tycka synd om mig sjalv en stund och bladdra i mina tidningar, kanner mig lite lag idag (varav mitt gnallande) men sa ar det ju aven DEN veckan sa jag kommer nog tycka forskrackligt synd om mig sjalv i nagra dagar framover sa det ar val bara att sta ut....... (stackars K)

Ja dags att satta igang med SYSSLORNA!
Adjo x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0