God morgon dagen efter

Kanner mig lite mor idag, men inte sa farligt som jag trodde. Jag och K lyckades fa i oss en varsin flaska vin under rmiddagen (vi gillar ju olika viner) och sen aven en hel flaska skumpa och 1 nubbe.

Middagen igar kvall va for ovrigt HELT fantastiskt god och vi hade en perfekt kvall med mycket skratt och kortspel.
Nu ar hjartat pa fotboll, dom tva Glasgow lagen Rangers och Celtic spelar idag vilket ar en VALDIGT viktig match, sa han ar valdigt excalterad.

Jag ska bara slappa en stund nu med mina inspelade program och lite god frukost och sa ska jag ta tag i dagen lite senare. Bilder fran gardagen kommer har om en stund.

xx

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0