God morgon onsdag

Hade problem med internet igar som dom tva inlaggen fran igar fick komma upp idag istallet, ni ser vilka det star tisdag pa. Gymet gick bra igar och jag va helt slut pa kvallen, skon kansla.

Nu ar det snart frulletajm, Nisse har fatt sin bestaende av Chicken in Gravy toppat med det Nya Zealandska lammet (torrfoder) ;) for mig blir det grot idag, och ska nog aven ta en lite naturell yoghurt  med blabar med mig till jobbet som mellis forutom mitt apple. Lunchen blir som vanligt sallad med massa gott i och idag blir det shoppincentre besok trots att det inte ar fredag for pa lordag ar det ju alla karlekshjartans dag.

Ha en underbar dag sa hors vi ikvall (med nagra inlagg fran dagen ocksa)
xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0