Godmorgon

Titta, idag ar jag minsan uppe i tid fast jag och K lag och sag en Mel Gibson film igar kvall till halv ett, den va grymt bra.
Frulle idag bestar av linfrobrod med agg och med ost och gurka, pa tva olika skivor alltsa, och en stor kopp te.
Jason Mraz pa spotify just nu och Nisse sjunger med for han har inte fatt frulle an, han ska iallafall fa Chicken in gravy toppat med New Zealand Lamb - det gillar han.

Hoppas ni far en underbar dag.
xxx

-----------------------------------------------
Oh ja, jag glomde saga - blocket jag kopt (till min inredningsinspiration) kommer fran Sainsbury's, finns i 2 olika farger.
5 avdelare som man kan flytta runt som man vill ha dom med en liten etikett pa kanten och med en plastfick pa framsidan av varje avdelare - perfekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0