Godmorgon februari!

Ah vad jag har sovit gott - ligger kvar i sangen och bloggar lite och beundrar mina nya lampskarmar :)
Nisse kom just in ocksa och hoppad upp i fonstret och sitter och kuttrar (vet inte hur jag ska forklara men det ar kuttrigt litet ljud han gor sa fort han ser faglar o liknande) at faglarna utanfor, jag har ju precis kopt nya blommor dit sa nu ar halften av jorden i hans pals och fa fonsterbradan...

K ar i koket och plockar ur diskmaskinen och fixar frulle sa jag ska ga upp nu och hjalpa honom - dessutom ar jag superhungrig.

Idag blir det lite jobb, maste sammanstalla januaribudgeten pa alla resor som bokats och det ar MANGA, sen ska vi nog aka och ata lunch nagonstans.

Hoppas ni far en mysig dag!
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0