Godmorgon lordag

Nu ska vi val se till att skriva nagot, jag har bara inte haft tid och lust tror jag, men nu sa.
Veckan har varit full av gym, promenader och en K som varit i Birmingham och spelat golf, igar lagade jag utsokt 3 ratters at oss med gott vin till, kors i taket jag vet, men nagon gang ska val aven jag visa mina talanger ;)

Jatterakor, avokado, ruccolasallad med pinjenotter till forratt, tacopaj med god sallad till huvudratt och till dessert gjorde jag sma citroncheesecakes med jordgubbar och honungssprinkle - supersmarrigt blev det iaf.

Idag har jag inte bestamt annu vad jag ska gora, ska kaka frulle snart iallafall, nu ligger vi och kollar tv, vi bar ut stora madrassen i vardagsrummet igar kvall sa vi har sovit har - supermysigt, vi gor det ibland, kanns lite som att campa :)

Ikvall kommer Ebba, nya tjejen pa jobbet Nanna och hennes flatmate Evelina over pa middag, vin och tjejsnack.
Ska bli grymt med tjejkvall, jag har tyvarr emergency telefonen denna helgen sa jag ska forsoka ta det lite lugnt men det kan ju handa att vi vill ga ut, jag far se hur jag kanner, sa lange jag ka hantera vilsna sjomann sa...

Nu borjar snart Saturday Kitchen och jag ska fixa fram lite frulle tills dess, hors senare!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0