Hej Mandag - 11.43

Helgen va mysig, sota Tara som flyttade till Australien forra hosten ar nu tillbaka I 3 veckor for att halsa pa.

Brun, blond och allmant frasch ser hon ut jamfort med oss andra likbleka - sa fredagen blev en tjejkvall som pa den gamla goda tiden, pizza, ol och vin och runt 12 hade vi fatt i oss lite val mycket av det senare sa vi tog taxi hem - grymt kul kvall iallafall.


Lordagen va valdigt lugn for min del, kunde iof knappt ga (fortfarande) sa jag mos mest hela dagen hemma med Nisse. Pa kvallen var vi bortbjudna pa mat hos vanner som jag egentligen inte sag fram emot men vi hade valdigt trevligt och fick supergoda fajitas och gott vin.


Sondagen gick jag och Ebba pa Wedding show, inte for att det direkt ar aktuellt for nagon av oss, men det ar ju alltid kul att se alla fina klannigar, alla tartor och modevisningen, herregud sager jag bara, dels va Miss Scotland med (som forovrigt ar jatteful) nastan alla andra tjejer pa modevisningen sag battre ut an henne, och dels visades saklart aven herrkollektionerna och alla dessa kiltar.. haha jag och Ebba hade ogon stora som fotbollar ;)


Igar kvall at vi bara saftig stek till middag och drack jattegott vin till och mos resten av kvallen i soffan med en gammal 90-tals film som bade va bra och samtidigt ganska daligt gjord haha, underhallande dock :)


Kom till jobbet imorse och hade vunnit Bonus Ballen och det va dessutom en rollover sa jag vann £80 :) grymt!!

Bonus Ball ar en liten grej vi har pa jobbet, det finns kanske totalt 35 'platser' och vill man vara med far man valja bland de nummer som finns kvar, jag har tex nr 44, nar sen rikiga Lotto dras i tv sa ar sista bollen en Bonus Ball, skulle da ditt nummer komma upp sa vinner man £40 har pa jobbet, dras det ett nummer som ingen har da blir det en rollover och da dubblas summan och den som vinner nasta vecka far da tex £80, forra gangen jag vann hade det varit 3 rollovers och jag vann £120, och denna gang £80, snacka om tur :)


Sa min mandag borjade fantastiskt bra och dessutom skiner solen.. kan det bli battre!

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0