Hej Tisdag!

Grot till frulle idag, smarrigt.
Jag glomde varmen pa inatt sa nu ar hela lagenheten som en bastu... vaaaarrmmtt.... tror Nisse ocksa tyckte det va i varmaste laget da han lag utstrackt pa koksgolvet (sten) ett bra tag nu pa morgonen haha

Nu sitter han och kuttrar i fonstret at faglarna utanfor, later sa himla roligt, och sa rycker det samtidigt i hans lappar liksom, ser valdigt roligt ut :)

Nu jobbtajm - jag skriver lite under dagen och sa hors vi nar jag kommer hem ikvall.

Ha en grym dag!!
xx


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska nog komma o fixa så hon ska stanna på jobbet, hot eller muta, vet inte än!

Hur fantastiskt vore det om du kunde komma hem? Åh jag vill inte ha annat på min födelsedag än dig med en rosett på skallen! Underbart!

Funderar på att kirra en riktig fest, med dunder o brak o du skulle vara höjdpunkten, ska hålla alla mina tassar för att du ska kunna komma, ska mecka ihop ett mail till dig sen, fy fan va jag e dålig att hitta tid till det :(

Saknar dig som en tok min älskling!

Puss puss puss

2009-02-17 @ 15:51:58
Postat av: ewa sundberg

hej gullgumman ! nu är jag döslut efter 1.7 mil längskidor i härlig terräng Sören har åkt en mil. Gud vad hungrig man blir ! Fortf mkt snö. Får du mina kommentarer? Vi hade så trevligt i Kolforsen i Lördags pilgrimsmusslor+ rostat lamm + glass hemgjort av Colin. Sharon såg fin ut men sov hela dagen efter !!! Hur har ni det , har du fått något kort av mig. Pappa är bjuden hit på Lördag, hoppas de har tid att komma . Nu väntar soffan med lite avslapning och lite mys framfor TV.PUSS GULLGUMMAN OCH HÄLSA KENNY. KRAM FARMOR

2009-02-17 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0