Mandag kvall

Helgen ar over och ny vecka ar har. K har akt ner till Newcastle idag och kommer hem pa torsdag, trakigt :(
han har en tredagars kurs denna vecka.

Jag skulle gymat ikvall men kom hem forsent sa jag fick stalla in.. typiskt, ska till Ebba imorgon iallafall for filmkvall och pannkakor hoppas jag, och onsdag blir det gym iaf sa jag ska nog halla mig sysselsatt.


Jag fick min skrapmat igar iallafall ;) mmm det satt finfint, sen somnade vi i soffan och gick o la oss tidigt men jag var anda trott imorse, konstigt.

Ah jag har haft en sa underbar helg, bara en massa mys hela helgen lang - perfekt.


Jag kopte iallafall just en resa hem till Sverige i April som jag nog inte kan anvanda MEN hela resan inklusive skatter och avgifter va totalt £0.02, alltsa 2 pence haha, helt galet, sa jag tankte att man vet ju aldrig vad som hander.
Det ar fran den 16-20 april sa jag kan aka hem och fira Karin som fyller 25, men min kollega har semester den veckan vilket betyder att jag maste vara pa kontoret, men jag tankte att kostar det allt som allt bara 2 pence sa spelar det ju ingen roll iallafall, men som sagt, man vet ju aldrig, det finns ju en tiny tiny little chance att jag kanske skulle kunna aka hem (hall tummarna Karin att Mhairis semester blir installd eller nat.. nej sa kan jag inte heller saga haha, men ja ni fattar)

Nu ska jag plocka undan lite tvatt sa jag gor nagon nytta ikvall, sen ska jag lagga mig i soffan med flyffiga Nisse i knat och kolla 90210 och Lipstick Jungle och mumsa te och scone.

Hors imorgon!
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0