Onsdag

Godermorgon,

Frukost-tajm! Jag ar en san som ALSKAR frukostar, sa fort jag vaknar ar jag superhungrig och bara langtar tills det ar dags att hugga in. Maste tillagga dock att jag inte ar ett fan av 'mat' till frukost, alltsa varm mat som bacon, korv osv, jag vill ha yoghurt och bar, jucie, gott brod med goda palagg, grot, frukter och TE. Mums.

Sa idag blir det yoghurt med farska blabar, en kopp te och en soya och linfro smorgas med ost och gurka.
Vad ater ni till frukost?

Hoppas ni far en superonsdag!!
xxx


Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

Dagens absolut underbaraste : FRUKOST!!!! Älskar den i alla former! Speciellt en bakisfrukost som består av chips från kvällen innan, en sketen pommes frittes från nattamaten och senare en rejäl brunchkebab med cola light! Nädå, en frisk o sund frukost med mycket fräscha saker ska det vara, stunden innan skolan är den bästa på hela dagen med frulle o kaffe, dagens frukost: fil med hallon och kanel, 2 knäckemackor med ost o leverpastej o en stooooor kopp kaffe med mjölk, toppat med en cigg på väg till bilen :) Underbart!

Hoppas vi ses vid frukostbordet snart gullan för jag saknar dig o vill äta en bagel med creme cheese o se din gulliga nuna mittemot! Lovley!

Puss puss my love!

2009-02-04 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0