Pannkakstisdag

Yes, hemma, har handlat pa vagen hem men glomde glassen sa nu far jag stanna pa vagen till Ebba iallafall...
Hinner inte skriva sa mycket, maste fixa Nisse och lite sallad till lunch imorgon och sen snabbt aka innan Ebba svalter.

Karin - jag hoppas verkligen att det finns en liten chans att jag kan komma, hoppas inte for mycket men hall anda tummarna :) och slang ivag ett uppdaterings mail till mig snart..... xxpussxx

Farmor - ni ar vadligt duktiga som skidar sa mycket, och yes jag har fatt fina kort och presenter fran dig/er, las lite langre ner ligger det bild ocksa :) Halsa sa mycket till Soren (Jag o K langtar till maj) Puss o Kram i massor

Nu maste jag pysa sma gullhjartan - hors ikvall om jag inte kommer hem forsent annars imorgon.
PYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0