Pilates

Ar det dags for kl atta, ska bli superskont.
Innan dess ska jag kaka lite och gora lunch till imorgon, fixa Nisse och allt annat smatjaffs sa nar jag kommer hem ska jag duscha och gora mig en STOR kopp te och lagga mig i soffan och kolla Brit Awards, desutom bladdra i min nya bok :)

Just det.. jag hittade en kamera i trappuppgangen haromdan, sa jag ska satta upp en lapp och fraga om nagon saknar den, fast innerst inne sa hoppas jag nastan att ingen fragar efter den sa kanske jag kan behalla den ;) fast och andra sidan sa har dom sakert betydelsefulla bilder pa den sa jag vill ju att dom ska kunna fa tillbaka den saklart.
Tank om det var ens egna kamera liksom....

Hors senare ikvall.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0