Snart lunch - 12.54

Dagen gar finemang, dags att kaka god sallad till lunch snart, hungrig som en varg ar jag.

Ikvall ar det pilates dags och lite mys i soffan med Nisse bara, prata lite med K ska jag ocksa gora saklart som ar pa kurs den har veckan dar han far ova pa hur man hanterar pirat attacker pa batarna. Detta hander tyvarr alldeles for ofta, speciellt nere i Afrika trakterna.


Jag fick min inrednignsbok fran usa imorse innan jobbet som jag bestallde for ca 3 veckor sen, ah jag ar sa excalterad, nu vill jag bara hem och lasa, sa det ska ocksa bli en av kvallens aktiviteter saklart forutom gym och missemys.


Oj dags att kila ner till lunchladan fylld med sallad, god korv, mozzarella och lite majonas - hej sa lange.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0