Teatime.. 10.36

..va det for en liten stund sedan. Varje morgon strax efter 10 ar det dags for en kopp earl grey i min fina mugg - det ar det basta med morgonen (efter frukosten saklart)

Ny (svensk) tjej pa jobbet nu som ska hjalpa mig framover som jag forsoker lara upp, jag forstar knappt mina egna forklaringar, men haller tummarna att hon mirakulost ska gora det. Hur jag an forsoker forklara med lite struktur liksom sa tycker jag att det bara later krangligt. Inget funkar ju pa samma satt, gor den ena baten pa ett satt sa funkar den andra pa ett helt annat satt - med andra ord - ingen struktur, sa kanske darfor det ar svart att forklara med lite struktur ;)


Annars langtar jag valdigt mycket till ikvall da det ar pannkaksdags med gull Ebba och lite svensk film pa det - ska bli trevligt :)

Nu maste jag fortsatta mitt forklarande och visa hur man laddar upp ett lakarintyg.


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0