Tisdag och solsken - 14.15

Precis haft god sallad till lunch och solen skiner utanfor fonstret idag, harligt. Nu dricks det en 51:a fran maskinen som forovrigt ar en Cappucino, kan behovas ibland efter lunchtider da man latt blir lite somnig :)


Jag har iallafall funderat pa att kopa mig en bil, en liten sot en som kan ta mig dit jag behover (gymet) nar K behover sin bil, man kan ju promenera tanker ni da och fa motion pa kopet, ja visst kan man det men bor man i Scottland sa finns det faktiskt inte klader for alla vader alla dagar.

Med 86 solkensdagar per ar jamfort med tex 204 i Stockholm sa behovs det en san har:


Main image of RENAULT CLIO HATCHBACK (2001 - 2008) 1.2 16V DYNAMIQUE 3DR



Sen har jag 'kommit pa' en sak - jag kan ju inte blogga fran jobbet da dom har sparrat vissa sidor, sa NU ska jag istallet blogga pa som vanligt under dagen i ett email, maila detta till min hotmail, och nar jag kommer hem kan jag bara lagga upp det och ladda upp bilderna och vips sa kan ni lasa annu mer, iof kommer dessa inlagg inte forran pa kvallen fast jag kanske skrev det vid lunch (som idag) men det gor ju inte sa mycket.


Battre sena inlagg an inga inlagg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0