Tisdag rod bil - 16.30

K ringde nyss om den lilla bilen jag vill ha, den ar i Edinburgh sa vi kan inte aka och se den forran till helgen och killen som saljer den sa att han redan hade haft nagra samtal om den sa med min tur ar den val sald innan dess.

Jag ar iof ledig pa fredag sa jag kanske kan ta taget dit och kolla pa den sjalv, fast jag vet ju inte sa mycket om bilar liksom, kanns ju lite roligt och provkora och inspektera en bil nar man inte har en aninng om vad man ska kolla efter :) nu borde man ha Pappa lite narmare sa han kunde folja med, han som ar bilexpert.


Utover det har jag idag lart mig att piloter lever garna upp till sitt pilotrykte tyvarr och duger inte till mycket mer an att flyga flygplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0