Torsdag morgon

och grot-tajm!
Det ar frullen idag, jag gillar den naturell med bara mjolk i.....mmmmmmmm.
Karin - tack for din fina frukost kommentar haha, jag haller iof med, vissa dagar ar gardagens det basta haha.

Idag (antar jag att Beckham aker tillbaka till Italien) men utover det sa ska jag bara till gymet ikvall och svettas lite och sen ska vi nog fortsatta vart semester letade, vi maste ju fa nagot bokat snart.
Snon ligger kvar har i Glassan sen igar - MY GOD - oftast smalter det inom nagon timme har borta men det ar fortfarande vitt, maste tillagga att vi har ca 1 cm och inget snokaos direkt.

Nu gastar nisse har bredvid mig, han kanske ocksa ska fa frulle idag - i gele denna gangen.

Ha en underbar dag!
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0