Agg

Underbara lordag ar har, har inte kunna logga in pa ett bra tag men nu funkar det.
Kenny gick upp tidigt for att aka till golfen och jag snoozade vidare.. sa skont, har blivit sa sent hela veckan.
Goda agg till frukost, manga avsnitt av Lipstick Jungle och lite laptops vask letande, Nisse vill saklart vara mitt i allt och inte missa nagot.. dock sovandes.

 

Idag ska julen ner och jag ska snabbt hoppa in i duschen och sen ska jag pyssla har hemma, K ska ut med vanner ikvall och kaka och jag ska bara mysa hemma, har bjudit hit Lauren pa gott vin och tjejsnack men hon skulle mojligtvis bort sa vi far se om hon kan komma.

Nu ska jag ta tag i dagen innan den tar slut!
Hors senare.
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0