C-vitamin

Idag pa lunchen gick jag och kopte mig en god smoooothie, boosta pa c-vitamin forraden lite nu nar jag gar runt och snorar och har mig, hoppas det hjalper lite iallafall.




Jag skulle ju visa vaskan, laptopvaskan, sa har ar den, visst ar den snygg :)




Sen fick jag aven en diary pa kopet, dock inte samma som jag valt men denna var nog mycket finare an den jag valt fran borjan sa det gor absolut ingenting :)

 


Till middag blev det hemmagjorda burgare och Friends avsnitt, nu har jag precis duschat lite snabbt, skuttat i pyjamasen och gjort gott te, K ar redan i sofflage och nu ska vi se filmen Ned Kelly, K sager att den ska vara bra.



Sov gott sotisar, hors imorgon.
xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0