God kvall.

Nu lagar jag svensk hederlig korvstroganoff med akta falukorv och lyssnar pa Let The Love Flow med The Bellamy Brothers, grym lat. Och GUD va gott det ska bli med stroganoff... mmmmm det va langesen och eftersom K inte gillar det sa blir det inte lagat speciellt ofta. Men ikvall ar han hos en van sa jag ska ha stroganoff kvall ;)

Ringde gymet ocksa och skulle boka lite klasser och varenda klass som finns dena veckan ar uppbokade, VARENDA pass, helt galet va folk har blivit ivriga att gymma bara for att det ar Januari och garanterat nyarsloften som forsoker hallas haha (inte for att lata bitter, men man kan ju hoppas att dom snart bryter sina loften sa jag far ga pa mina klasser som vanligt ;)

Nu ska jag laga mat och fixa lite - aterkommer!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0