God morgon Tisdag!

Igar funkade inte mitt internet av nagon konstig anledning, eller jo det funkade nastan hela kvallen men precis nar jag skulle logga in pa bloggen sa tog det stop... mystiskt.

MEN jag va iallafall dodstrott igar och snoozade pa soffan nar jag kom hem och gick o la mig vid tio. Och detta beror saklart pa att jag akte hem tidigare fran stan och drinkarna i sondags just for att jag inte skulle vara trott denna veckan, men naturligtvis kom fyllona hem kl 3, harjade o hade sig i en timme (kunde sjalvklart inte sova under tiden) sen nar dom val gick o la sig, ja da snarkades det sa hela sangen vibrerade och K lag dar och sprattlade med benen sa halv 5 gick jag och la mig pa soffan bredvid Nisse, och dar sover man ju bra menar jag. Jag va dodstrott hela dagen och hade jag vetat detta hade jag helt enkelt stannat ute jag med. Men sa tog jag aven taget till jobbet (I REGN) for K skulle spela golf... sa han kvallen innan i nyktert tilstand... men sen ringer han mig runt 11 pa jobbet och fragar vem som sovit pa soffan.... haha och dessutom varfor jag inte tog bilen for han skulle inte spela golf... gaaaahhhhhhh... jag va lagom irriterad igar.

MEN idag mar jag prima och har sovit som en prinsessa och nu ar det frulle tajm.

Ha en fantastisk Tisdag alla.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0