Godmorgon lordag!

Ah vilken skon morgon jag har.... supermysig.
Kenny kom hem med farskt brod, morgontidning och scottish pancakes, dessutom kom Asos katalogen med posten imorse, kan det bli battre?

 

Som valdigt manga lordags morgonar sa aker K till golfen runt 9-10 tiden, jag gor god frukost, tander ljus och slappar i soffan framfor mina serier som spelats in under veckan och bloggar lite, lite ME-time ar aldrig fel :)
Jag ska ta en promenad ocksa, solen skiner idag!!!! Da maste man passa pa.

K borde vara hemma till 2 tiden och da ska vi ga en titta pa den har lgh som ligger ca 500 meter ifran var egna ;)
Ska snart lagga upp bilder fran mysiga middagen igar kvall med Ebba och Fredrik ocksa.

Forovrigt maste jag bara visa Nisses svaghet.... badrum!  Duschen ar valdigt intressant och framfor allt toan.......
   

Hoppas ni far en mysig dag!
xxx

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du måste ju toa träna-honom!!! Gud vad skyldig han ser ut när han står vid toan! Hahaha!!

PUSS

2009-01-24 @ 12:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0