Ingen step idag :(

Det va fullbokat ikvall, sa jag gottade mig med gronsaker och dipp istallet och kollade pa mysig film med K, sa det gjorde inte sa mycket :)

Kvallarna verkligen springer ivag och jag hinner knappt mer an ata middag sa ar kvallen slut, inte alls kul, jag sitter alltid pa jobbet och tanker vad jag ska gora nar jag kommer hem, som att tvatta, vattna blommorna, mala naglarna, sy sommen pa mina byxor, blogga, ebaya, asosa, facebooka, plocka upp vara fina julklappar vi fatt osv osv... ja ni fattar. Allt detta hade jag i min lilla minneslista idag och allt jag hunnit med ar en tvatt och detta enbart for at det ar kladkris har hemma. Jaja... jag hann med film och soffmys iof sa jag far val bocka av detta imorgon istallet.

Nu ar klockan snart 12.. IGEN... alldeles for sent for sangen tycker jag, jag ar verkligen kinkig med min 8 timmars somn och kanner mig nastan bakis om jag sover for lite... men livet ar ju som enda stor fest sa jag far val ta det ;) haha


Ibland onskar jag att jag kunde 'tillverka' mitt egna land:
Som lite rena gator fran sverige, lite skona manniskor fran uk, lite ordning och reda fran sverige, lite sjyssta program fran uk, prastost, losgodis, dilldipp, varmkorv, julmust, vita agg, messmor mm mm fran sverige, sky fran uk, familj och vanner saklart fran bada, alla sjyssta affarer i uk, london, alla snygga bilar i uk, solen i sverige och svensk midsommar saklart.. ja jag skulle kunna gora listan hur lang som helst.. tank att fa mixa ihop allt av det basta liksom :)
Det onskar jag mig i nasta ars julstrumpa!!



Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tha Land of Make Believe!

2009-01-08 @ 13:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0