Nytt

Har ar 3 av min fina Zara inkop fran idag:
(Sot top i nude/rosa, varkavaj och ett par stovlar da dom va pa rea)

   

Sen foljde en kjol med och ett par pumps ocksa och lite annat smatt o gatt.
Vi gick till All Bar One och kakade lite snabb middag innan vi gick till en annan bar for att mota K's bror och hans tjej.
Valdigt trevligt hade vi men som sagt sa va jag sa trott och huvudet varkte sa jag ar nu hemma och kollar film och gottar mig med favvogodis, ska snart skutta i sang.
K bestamde sig for att ta ledigt imorgon sa vi far se nar han kommer hem..........



Pappa - jag har ju faktiskt en systempase har hemma sen vi va hemma hos er sist sa jag kanske ska anvanda den och saga att det ar senaste modet i Sverige (skulle sakert funka dessutom haha)

Farmor - Varst va hurtig du har varit, inte illa!!! Later som ni har haft en jattebra helg. Jag gillar ocksa nr 2 lite mer tror jag, men jag andrar mig hela tiden, fast det ar ju en riktig 'briefcase' jag varit ute efter sa det kanske lutar at nummer tva, far sova pa saken :) puss puss

Hoppas ni haft en bra helg alla, min har varit lugn men valdigt mysig, ny harlig vecka borjar imorgon!!
Sov gott.xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0